This My Cool Friends

Wednesday 27 April 2011

Failure~But edible and yummy

Eh sarapan roti jer hmm~
So dengan harapan nak makan sedap-sedap sikit aku pun ke dapur dan awalnya nak goreng telur. Time ni minyak dah panas tapi rupanya telur dah ABES!! -__-ll

Alamak~ minyak dah panas nih. Akhirnya aku amek butter+cheese+susu HL+daun basil. @_@ ape nih!!?

Ini adalah satu daripada experiment memasak aku dan kalini. It was a failure tapi still it was delicious when eaten. Cheese tu dah jadi cam daging so sedap gak ar haha nampak gayanya aku still need MORE practice! 
haha 
Ni salah satu exp sebelum ni dah ini mmg sedap :) haha

Ni yang pagi tadi sedap lar jugak tapi leh makan dua keping roti jer yang ketiga aku dah start BHUARFg~ muak

3 comments:

  1. haha...ak suke part
    'time ni minyak da panas tapi rupanya telur dah ABES!!'..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha lol xsedar kot xder telo dalam peti sejuk haha

    ReplyDelete
  3. TERBAEK!!! Cheezy cheese..;p

    ReplyDelete