This My Cool Friends

Friday 1 April 2011

Bunga sudah disunting...

Assalamualaikum, post kali ni kisah lama yang aku bawakan dari PLKN sehingga tadi baru terjadi.....

Namanya Nurul Zarinna Bt Mahmud. Kelahiran Sarawak. Mula-mula aku datang ke PLKN tidak terniat atau terlintas sedikit pun dalam hati ini untuk menyukai sesiapa..

Namun, dia datang kepadaku..amat aneh kerana inilah kali pertama seorang perempuan jujur mengaku minat kat aku...aku terkilan tapi aku masih belum percaya..

Tahun baru Cina..dia sms aku di rumah..mengatakan segalanya...aku berkenalan dengan dia..

Dia ada hati kat aku dan aku un sama...so sehingga 10 hari lepas segalanya bermula..

Dia off phone..secara tiba-tiba aku rasa pelik dan pelik...aku try contact tiap-tiap hari...

In the end, aku baru tahu tadi dia akan bertunang 27 April nih...10 hari hilang sebab aku jugak..sedih dan tak sanggup nak bagitau aku...macam-macam jadi la tu....Aku memang tahu dia tak nak main-main kan aku cuma takdir Allah dah tetap disitu...Aku hanya mampu berdoa yang terbaik untuk dia..Selamat tinggal..

Berkecai gak la aku nih..tengah makan tanah gak jatuh nya....moral ngah down giler.....naseb baik xde pisau sebelah aku ke hahha......

"Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik" surah Annur

Semoga aku pulih cepat...amin~

1 comment:

  1. haha...
    akhirnye ku tahu jugak pasal
    si zarinna nih....
    =P

    ReplyDelete