This My Cool Friends

Tuesday 5 April 2011

Credits to Shakirah Zaharudin hooray~ *clap clap

Hahah baca title post un dah tau an KHAS UNTUK SHAKIRAH ZAHARUDIN hahaha
Aku x tersangka-sangka yang ko akan tules pasal aku kat blog ko
ape-ape un berjuta terima kasih diucapkan atas nasihat-nasihat dan perlian yang berguna uh
saya dengan ini mengumumkan (jap salah teks hahahah) haha betul banyak yang betul especially
yang luar nampak ok tapi dalam belum tahu hahaha seriously bende ni agak effect aku dengan besar lar i mean
BESAR ok chill balek haha anyway aku dah makin ok days by days aku sibukkan diri aku ngan memacam benda so fokus aku dah dekat benda lain hehe naseb baik tak cuba buat benda pelik-pelik hahahah
pergh~ tanpa member-member susah gak nak hidup coklat!! yes yes bila aku nak bagi ko coklat nih hahaha
(lari topic *whoosh) haha thanx gak untuk OST anime uh haha menarik aku lark bagi ko urm ape yer menarik aku un tak pasti but hope ko layan lar jugak~ haha aku lebih kepada manga daripada anime but OST mmg menarik

No comments:

Post a Comment