This My Cool Friends

Friday 23 December 2011

Again, cek cek testing~

Assalamualaikum, okay again, lama gila tak update blog nih!! Busy? bolehlar setelah hampir sebulan tidak online karena internet tiada dan tiada kesempatan haha

Lama tak balek rumah, tau tau jer adek aku dah pandai masak, sedap plak tuh! hahah bubur lambuk la macam2 lar budak ni masak, tapi time aku takde cane nak rasa!! Meh, masak lagi woi!

Unifi bermaharaja lela dalam rumah ni sekarang oh yeah! tapi agak xstabil lagi normal la benda baru kan lama okay lar tuh.

Oh penambahan ahli keluarga :) bukan aku kahwin, Sepupuku selamt melahirkan anaknya!! Seorang lelaki yang diberi nama Aidan Wah~ comel gila budak nih tapi kecik je budak nih 2.7 KG time lahir, quite normal i guess aku pun time lahir 3KG  sekarang, maintained at 70KG HAHA

Owh sem2 ni mmg tough tak tipu aku frustrated banyak kali, rasa tension gila nak breakdown pun ade but alhamdulillah aku jumpa semangat baru yang buat aku rasa nak blaja je tiap2 masa :). Cha, (nama orang nih) banyak tolong aku time2 camni, sangat membantu, but kalo aku sendiri tak tolong diri aku siapa lagi nak tolong kan? haha dalam masa2 camni aku belajar untuk sabar sabar dan terus bersabar. Selagi hidup selagi itulah ujian dari Allah akan datang.

Okay rasanya takat ni dululah aku update nnt aku update lagi insyaAllah~ Owraite!

No comments:

Post a Comment