This My Cool Friends

Saturday 31 December 2011

@)!@ = 2012 mengganti 2011 = @)!!

Assalamualaikum! Ye tahun baru dah sekarang ni jadi? 2011 dah kebelakang muncul 2012 TETAPI, adakah kita semua akan kekal sama seperti berada di 2011?

hehe saja je bagi persoalan

Tahun 2011 ni banyak meninggalkan kenangan kat aku, pahit yang mmg pahit habis! manis yang mmg sangat manis :) tapi itu semua dah lalu jadi yang lepas tu lepaslah kena maju ke depan, yang tinggal belakang ni nak toleh boleh, amek pengajaran dan peringatan untuk hadapi ujian 2012 pulak.

So jom imbas 2011 aku jap, yang pahit ke yang manis dulu ni? hmm~ lepas rasa pahit baru kenal manis betul tak? so pahit dlu lar :)

Kenangan Pa-heat 2011 - Awal tahun, dapat masuk PLKN hahaha, lepastu~, owh pasal budak yang               bertunang tu ;), next! banyak dah masuk dalam part belajar time asasi, pointer yang hampeh...adess, sem 2 lak frustration pada awal sem yang trok (: I) mmg trok! banyak lagi yang jadi tapi dah digest pastu buang so tak ingat hahahaha

Kenangan Ma-niece 2011 - PLKN un ade gak kenangan ma-niece nya, dapat kenal ngan dak tu HAHA, dapat friends baru dan kenal banyak orang, banyak belajar new things and stuff, after that SPM yay alhamdulillah xtrok sangat okay lar, next is dapat pergi foundation alhamdulillah dapat gak further study walaupun tak tau nasib asasi ni skarang HAHA! (-__-lll), so asasi lagi, dapat la aku wat kawan baru banyak jugak dari negeri yang berbeza, owh Leha un kelas aku wah! xsangka! HAHA sol~ xleh bla, akhir sem1 ehem,hmm,ehem ehem, HAHA jumpa orang lain pulak~  penolong kelas aku haha, doalah ape-ape yang baik ya ;p

So untuk 2012! Harapan aku, kira wish la ni, nak jadi lebih baik dari 2011 dan aku jugak mendoakan saudara-saudara menjadi lebih baik untuk 2012, yang xpakai tudung tu boleh la cuba-cuba pakai tudung, xpe just give it a try, mane tau tiba-tiba rasa selesa dan cintakan hijab? :) Tutuplah aurat sebelum ditutup dgn kain kapan. Aku jugak mengharapkan kita sesama muslim untuk saling mengingati, siapa lagi yang nak jaga muslimin dan muslimah yang lain kalau bukan kita sendiri, berpesan-pesanlah kepada kebaikan. Hehe semua ni peringatan untuk saudara-saudara yang aku cintai dan untuk diri aku jugak :) amin, insyaAllah

Itu je untuk post kali!! :) Assalamualaikum~

2 comments: