This My Cool Friends

Thursday 5 May 2011

Rayuan diterima

Last 2 weeks I went to the MARA HQ near SOGO. That time I was trying to make a petition because I didnt get the interview.

Alhamdulillah setelah dua minggu hari ini baru dapat 'sms' dari pihak mara menawarkan temuduga bagi biasiswa PILN dan PIDN tapi still aku rasa cam...tak berapa happy. Aku tak tau kenapa rasa macam ni. Pelik..ye aku bersyukur dapat cuma aku tak boleh nak rasa HAPPY kenape huh?

Well..anyway anyhow anywhere. Sekarang aku nak kena berhempas pulas untuk temuduga ni. Oh lupa, still ade esei juga yang disuruh buat. Esei esei esei yeargh untuk kali ini ok aku buat.

Aku juga agak terkilan dan sedih sedikit pasal rayuan mara ni. Actually, rupa-rupanya banyak orang tak tahu boleh buat rayuan mara..Its sad :( sepatutnya beritahulah di website mara tu. Chiss~

Apa-apa pun aku doakan member-member aku yang lain akan berjaya dalam kehidupan korang. Mungkin korang tak perlu interview2 ni untuk capai kejayaan korang. Allah knows the best. Maha Pemberi Rezeki yang memberi rezeki tidak kira sesiapa mahupun apa-apa. Dont give up member-memberku aku tahu korang akan berjaya kelak. InsyaAllah kejayaan dalam genggaman kita semua :))

p/s: thanx untuk mereka-mereka yang selalu support saya dan memberi kata-kata nasihat yang membangunkan saya dari kejatuhan dan keselesaan tidur :) banyak sangat orang sebenarnya, shark, padi dan semua rakan-rakan

sedikit kata2 hikmah:

Tidak pernah meninggalkan kita walaupun sesaat 

Cuba lihat nikmat-nikmat lain

Allah Maha Mengetahui

2 comments:

  1. hye.i wanna ask u something.when u get the msg have u ever call the phone no given?i tried many times but it seems like the no is not use anymore.so im just wondering if this is right or someone just fooling me.i stay in kedah so i have to go to shah alam for this intvw.can u please answer me as soon as possible?

    ReplyDelete
  2. hye yes i called the number given and yes its working. This is right and yes it is true. Just in case if it wrong in ur msg 03-26903626 here. The interview starts at 9am. I hope you can make it. Wishing you gudluck :)

    ReplyDelete