This My Cool Friends

Tuesday 17 May 2011

One Step je lagi

Salam! uish lama aku tak update blog aku nih! Memang pun!

Haha bukan ape aku busy sikit je. Ye la nak start masuk blaja kat universiti an. Semua orang ade masalah yang sama busy nak siapkan segala-gala barang yang nak dibawa ke Uni. Tapi sampai sekarang borang aku tak siap-siap isi lagi sebab aku baru je betul-betul decide nak masuk UiTM. Haha..konflik konflik konflik susah betul nak decide maklumlah pilihan ni akan effect hidup kita dan seterusnyakan

So my friend out there, whatever you do or wherever you go, oversea or local jagalah diri baik-baik. Agama of course jangan tinggal itu je saham akhirat kita. haha Harta dunia di dunia pakai, Amalan kat dunia bawak sampai mati. :)

By the way, aku tak dapat tajaan MARA haha aku tak kisah sangat pun. I've done my best in the interview but still does not up to their expectation. Of course la aku kan nak amek medic but dalam group aku yang banyak dapat pun is engineering. Maybe lagi senang nak dapat kalo engineering kot? Ntah la biarkan asal aku bahagia sudeyh

group mara interview aku haha

Oh yeah ape aku buat cuti baru-baru ni? haha takda pape aku cuti ngan family kat PD je. Seronok malam sabtu aku kena buli dengan budak-budak kecil "monster" haha comel-comel tapi ganas! tak ar lasak sket je haha. Aku kena simbah ngan ayak sejuk ditambah ngan pasir isk isk 4vs1 kalah la aku huhu. Malam tu BBQ ngan family kawan ayah aku, Uncle Faisal huhu sedap gile ayam dan kambeng makan tepi pantai ditiup bayu oh indahnya~ bila dapat nak kuar ngan family lagi camni hehe 

aku bersama monster2

yang baju oren mastermind (kakak diorang)

jangan tertipu ngan muka-muka comel :3

seronok mereka buli aku

main pasir buat macam-macam sculpture 

aku pulak nak main pasir haha

muka dah penat dah makcik2 nih haha


3 comments:

  1. weh...
    ak terase dgn gmbar yg caption die
    'jgn tertipu dgn muka-muka comel'
    ..
    sbb ak pon comel gak....
    wahaahahaa....*prasan je....=P

    ReplyDelete
  2. aisehmen xpe ko baik hehe :) jangan tertipu ngan F.I? hikhik hahaha

    ReplyDelete
  3. ""Hey nice blog~~^^ visit our blog~ we sell 100% handmade stuffz like pouches, mobile charms, unique tags.. 좋은하루가되세요~""

    ReplyDelete